Morgen ga ik bloed laten prikken. Ze gaan kijken of mijn hormonen in balans zijn,
want de dokter denkt dat dat niet het geval is omdat mijn temperatuur niet stijgt.
Het kan dus zijn dat ik geen eisprong heb. Tenminste, dat denk ik dan maar.
Ik vind het heel spannend, want het is toch weer een stapje dichterbij.
Hopelijk krijgen we snel de uitslag en kunnen we verder. Het is wel een
beetje dubbel want mijn opa ligt in het ziekenhuis. Hij is al langere tijd
ziek, maar moet nu geopereerd worden. Ik ga verder niet op in wat hij heeft,
maar het is altijd klote om je familie verdrietig te zien. Ik hoop dat hij
gauw opknapt van zijn operatie en dat hij nog een poosje bij ons mag
blijven!
Dit is ook 1 van de redenen dat ik liever gister zwanger ben dan morgen,
ik wil graag dat mijn opa ons kindje nog mag leren kennen en andersom ook.
Ik hoop dat er nu gauw duidelijkheid komt waarom het tot nu toe niet lukt
Maar eerst morgen bloedprikken!
Liefs Daisy
reacties (0)